Договір оферти

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Фізична особа – підприємець Чечуліна Галина Вікторівна що діє на підставі державної реєстрації фізичної особи-підприємця за номером 2 501 000 0000 007688 від 02.09.2010 у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (надалі іменується «Постачальник»), з одного боку, і будь-яка фізична чи юридична особа, яка прийняла дану пропозицію (надалі - «Покупець»), з іншого боку (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо - «Сторона») уклали даний договір публічної оферти (надалі - «Договір»), адресований необмеженому колу осіб, який є офіційною публічною пропозицією «Постачальника» укласти з будь-яким «Покупцем» договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, який створений на платформі Prom.ua та має доменне ім'я agrosvit.ks.ua, тобто розташований за адресою https://agrosvit.ks.ua (надалі - «Інтернет-магазин»). Здійснюючи замовленні та оплаті товару чи послуги у Інтернет-магазині» та оплаті на ньому «Покупець» підтверджуєте згоду з умовами цієї публічної оферти, та приймає умови цього «Договору» про наведене нижче.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей «Договір» укладається шляхом надання повної й безумовної згоди «Покупця» на укладення цього «Договору» в повному обсязі, без підпису письмових примірників «Сторонами».

1.2. Відповідно до ст. 633, 641, 642 та 644 Цивільного кодексу України умови цього «Договору» однакові для всіх юридичних або фізичних осіб та мають юридичну силу рівносильну договору, підписаному Сторонами».

1.3. «Покупець» підтверджує ознайомлення та згоду з усіма умовами цього «Договору» в повному обсязі шляхом акцептування, яким вважається будь-яка з наступних дій:

1.3.1. Оформлення замовлення у Інтернет-магазині», за допомогою особистого облікового запису платформи Prom.ua.

1.3.2. Письмове замовлення (в т. ч. засобами електронної пошти на адресу s0500808948@gmail.com), яке сформульоване після ознайомлення з характеристиками товару, його вартістю, умовами доставки та оплати на відповідних сторінках «Інтернет-магазину».

1.3.3. Письмове замовлення за використанням посилань "Дізнатися партнерські ціни" або "Написати", які розміщені на сторінках «Інтернет-магазину» та які створюють повідомлення у "Кабінеті продавця" за допомогою платформі Prom.ua.

1.3.4. Голосове або письмове замовлення (в т. ч. засобами SMS, MMS, Viber та Telegram на номери +3809646643311 або +380500808948), яке сформульоване після ознайомлення з характеристиками товару, його вартістю, умовами доставки та оплати на відповідних сторінках «Інтернет-магазину».

1.3.5. Оплата замовлення, здійсненого будь-яким методом з пунктом 1.3 цього "Договору" згідно умов та в порядку, визначеними даним «Договором», та способом, обраним на відповідних сторінках «Інтернет-магазину» або за згодою "Сторін".

1.4. Якщо «Покупець» не згоден з умовами даного «Договором», він не має права укладати цей «Договір», а від ж не має права робити замовлення товару у «Постачальника» будь-яким способом з зазначених в пункті 1.3. цього «Договору».

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. «Постачальник» зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим «Договором», надати «Покупцю» замовлений їм товар.

2.2. «Покупець» зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим «Договором», оплатити та прийняти товар, наданий «Постачальником».

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ «ПОСТАЧАЛЬНИКА»

3.1. «Постачальник» зобов'язання зобов'язаний оформити замовлення товару від «Покупця» та надати відповідні документи, підтверджуючи отримання оплати від «Покупця», згідно чинного законодавства України, незалежно від способу отримання замовлення товару.

3.2. «Постачальник» зобов'язання язаний на вимогу «Покупця» надати технічну інформацію, в рамках своєї компетенції, пов'язану з товаром, що замовляється, якщо ця інформація (в тому числі у вигляді фотографії, креслення, відеозйомки) відсутня на відповідних сторінках «Інтернет-магазину».

3.3. «Постачальник» зобов'язання язаний на вимогу «Покупця» надати сертифікати якості на товари, які відносяться до переліку товарів, що підлягають обов'язковій сертифікації, згідно чинного законодавства України.

3.4. «Постачальник» має всі права та зобов'язання язаний виконувати всі обов'язки, як продавець, згідно чинного Закону України «Про захист прав споживачів».

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ «ПОКУПЦЯ»

4.1. «Покупець» має право використовувати будь-яку інформацію, надану на сторінках «Інтернет-магазину», або надану «Постачальником» за персональним запитом, лише для самостійного ознайомлення необхідного для коректного вибору товару.

4.2. «Покупець» зобов'язання язаний своєчасно сплатити та отримати товар згідно домовленості з «Постачальником».

4.3. «Покупець» має всі права та зобов'язання язаний виконувати всі обов'язки, як споживач, згідно чинного Закону України «Про захист прав споживачів».

5. ПОРЯДОК ОПЛАТИ

5.1. «Постачальник» повинен підтвердити, скорегувати або анулювати замовлення, до того моменту поки воно не оплачена, за винятком форм попередньої оплати "PROM-оплата" і використання сервісу "LiqPay" (коли оплачена кількість товару перевищує залишок на складі "Постачальника - при цьому "Покупець" може ознайомитись з актуальною інформацією про наявність товару у вкладці "Характеристики" конкретного товару.

5.2 «Покупець» оплачує вартість замовлення за «Договором», будь-яким із способів, вказані на сторінці «Умови оплати та доставки», розміщеної за адресою https://agrosvit.ks.ua/delivery_info. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів до «Постачальника».

5.2. Ціни на будь-які позиції товару, зазначені в «Інтернет-магазині» є чинними на момент здійснення замовлення.

5.3. Замовлення приймаються до виконання тільки після надходження грошових коштів на «Постачальника», за винятком вибору способів оплати «Післяплата» чи «Готівкою».

5.4. Послуги платіжних систем, терміналів та банківські комісії «Покупець» сплачує додатково, за винятком форм оплати "PROM-оплата" і використання сервісу "LiqPay", коли вартість банківської комісії сплачує "Постачальник".

6. ПОРЯДОК ТА УМОВИ ДОСТАВКИ

6.1.  «Покупець» самостійно обирає будь-який із способів доставки, вказані на сторінці «Умови оплати та доставки», розміщеної за адресою https://agrosvit.ks.ua/delivery_info. Також, при оформленні замовлення (за виключенням способу доставки «Замовивіз»), «Покупець» винен чітко, щоб не допустити іншого тлумачення, вказати необхідну інформацію - прізвище, ім'я та по батькові одержувача, його контактний номер телефону, назву населеного пункту призначення (а при необхідності - область і район), номер відділення транспортної компанії або поштову адресу (індекс, вулиця, будинок, квартира, та інше) для поштової або кур єрської доставки.

6.2. «Постачальник» винен виконати відправку замовлення обраним «Покупцем» способом у день надходження оплати за замовлення, за умовою надходження оплати до 13.00 години. Якщо оплата надійшла після 13.00 «Постачальник» має право здійснити відправку замовлення на наступний робочий день.

6.4. При доставці товару з використанням транспортної компаній або поштової служби, «Постачальник» повинен страхувати замовлення на його повну вартість. Вартість страховки при цьому сплачує "Покупець".

6.3. «Покупець» самостійно оплачує послуги, пов'язані з доставкою замовлення.

7. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ТА ТОВАРУ. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ.

7.1. Всі питання, пов'язані з «Договором», щодо повернення або заміни товару належної якості, а так само щодо повернення грошових коштів, які не згадані в даному "Договорі" вирішуються згідно чинного законодавства України.

7.1.1. Повернення товару належної якості, може бути здійснено протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо він ідентифікований "Постачальником", як предмет даного "Договору", якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий "Покупцю" разом з проданим товаром. Виключенням (тобто товарами, повернення або обмін яких неможливий) є товари нарізани або виготовленні під розмір та параметри, визначені "Покупцем".

7.1.2. Повернення товару належної якості здійснюється на адресою м. Нова Каховка, транспортними компаніями "Нова Пошта", САТ або "Нічний Експрес", на відділення № 1 будь-який із зазначених компаній, або компанією "Укрпошта" (на відділення з індексом 74900). При цьому "Покупець" повинен зазначити особу, відповідальну за отримання повернення, яку вказує "Постачальник".

7.1.3. Вартість послуг транспортної компанії, що здійснює повернення товару належної якості "Постачальнику", оплачує "Покупець".

7.1.4. Повернення грошових коштів у розмірі вартості товару належної якості, що повертається, згідно з розрахунковим документом, виданий "Покупцю" разом з проданим товаром, здійснюється протягом протягом 7 календарних днів після отримання товару "Постачальником".

7.1.5. Повернення грошових коштів за товар належної якості, що повертається, здійснюється тим ж способом, яким і здійснювалась оплата за товар (або за погодженням між "Сторонами"), при цьому вартість комісії і послуг фінансової компанії або банку, пов'язані з переказом коштів оплачується "Покупцем".

7.1.6. Якщо грошові кошти за товар належної якості, що повертається, оплачувалися безготівковим разрахунком (юридичною особою або ФОП), то "Покупець" зобов'язання язаний разом з товаром, що повертається, надати лист про повернення грошових коштів (бланк можливо скачати тут), а якщо оплата здійснювалася готівкою та її сума перевищувала 100,00 (сто) гривень, то "Покупець" зобов'язання язаний з товаром, що повертається, надати заяву про видачу коштів при повернені товару (приклад можливо скачати тут).

7.1.7. У разі обміну товару належної якості що до питань його доставки використовуються умови пунктів 7.1.1, 7.1.2 та 7.1.3 цього «Договору» (такі ж, як до повернення товару належної якості), а що до питань часткового повернення коштів у разі обміну товару (якщо воно необхідне) - використовуються умови пунктів 7.1.4, 7.1.5 та 7.1.6 цього «Договору» (такі ж, як до повернення товару належної якості).

7.2. Всі питання, пов'язані з «Договором», щодо виконання умов гарантійних зобов'язань та ремонту (заміну) товару неналежної якості, які не згадані в даному "Договорі", вирішуються згідно чинного законодавства України.

7.2.1. Повернення товару неналежної якості можливо тільки за наявності розрахункового документа, виданого "Покупцю" разом з проданим товаром.

7.2.2. Повернення товару неналежної якості здійснюється на адресою м. Нова Каховка, транспортними компаніями "Нова Пошта", САТ або "Нічний Експрес", на відділення № 1 будь-який із зазначених компаній, або компанією "Укрпошта" (на відділення з індексом 74900). При цьому "Покупець" повинен зазначити особу, відповідальну за отримання повернення, яку вказує "Постачальник".

7.2.3. Вартість послуг транспортної компанії, що здійснює повернення товару неналежної якості "Постачальнику", оплачує "Постачальник".

7.2.4. Повернення грошових коштів у розмірі вартості товару неналежної якості, що повертається, згідно з розрахунковим документом, виданий "Покупцю" разом з проданим товаром, здійснюється протягом протягом 7 календарних днів після отримання товару "Постачальником".

7.2.5. Якщо грошові кошти за товар неалежної якості, що повертається, оплачувалися безготівковим разрахунком (юридичною особою або ФОП), то "Покупець" зобов'язання язаний разом з товаром, що повертається, надати лист про повернення грошових коштів (бланк можливо скачати тут), а якщо оплата здійснювалася готівкою та її сума перевищувала 100,00 (сто) гривень, то "Покупець" зобов'язання язаний з товаром, що повертається, надати заяву про видачу коштів при повернені товару (приклад можливо скачати тут).

7.2.6. У разі, якщо "Постачальник" доведе, що повертаємий товар неналежної якості все ж має належну якість (за допомогою вимірювального інструмента, технічної документації, довідкових матеріалів, лабораторніх досліджень, заключенням або рішенням виробника та іншого) "Покупець" повинен компенсувати (оплатити) "Постачальнику" вартість послуг транспортної компанії, що здійснювала повернення товару, який вважався "Покупцем", як неналежної якості. Вартість послуг транспортної компанії по поверненню цього товару "Покупцю" також сплачує "Покупець".

7.2.7. "Постачальник" зобов'язання язаний виконувати гарантійні зобов'язання язаня на товари власного виробництва (гарантійний рядків на які встановлюється в 6 (шість) місяців), на власні послуги (гарантійний рядків на які встановлюється в 3 (три) місяця або у гарантійному талоні), а також виконувати свої обов'язки у вирішенні питань, пов'язаних з гарантійними зобов'язаннями язанями на товари інших виробників (гарантійний рядків встановлюється виробником у гарантійному талоні, але не може бути менше і менше ніж 6 (шість) місяців), згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".

7.2.8. Впродовж гарантійного строку "Постачальник" зобов'язання язаний здійснити безоплатний ремонт товарів неналежної якості власного виробництва (або зробити обмін на такий же товар), або забеспечити передачу товару неналежної якості виробнику, для проведення безоплатного ремонту (або обміну на такий же товар).

7.2.9 Безоплатний ремонт (або обмін) товару неналежної якості здійснюється протягом чотирнадцяти днів (або за домовленістю сторін) після отримання товару "Постачальником" на адресу м. Нова Каховка, транспортними компаніями "Нова Пошта", САТ або "Нічний Експрес", на відділення № 1 будь-який із зазначених компаній, або компанією "Укрпошта" (на відділення з індексом 74900). При цьому "Покупець" повинен зазначити особу, відповідальну за отримання повернення, яку вказує "Постачальник".

7.2.9. Рарантійний рядків обчислюється з дня отримання товару "Покупцем", а відлік терміну, протягом якого "Постачальник" зобов'язання язанийздійснити безоплатний ремонт, починається з дня отримання товару "Постачальником.

7.2.10. Вимоги "Покупця", що до ремонту або обміну товару на протязі гарантійного рядок, не підлягають задоволенню, якщо "Постачальник" або виробник товару доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення "Покупцем" правил користування товаром, використанням паливно-мастильних матеріалів низької якості, підвищеного зносу частин, що працюють у сполученні з товаром, або прищепив зберігання товару.

7.3. Якщо "Покупець" не згоден з рішення "Постачальника" згідно пункту 7.1.6 цього "Договору", або якщо "Покупець" не згоден з доказами "Постачальника" або виробника що до порушень, згаданих у пункті 7.2.10 цього "Договору", то "Сторони":

7.3.1. Прийшли до рішення про необхідність прийшли до рішення про необхідність проведення незалежної споживчої єкспертізи за домогою державних підприємств ("Укрметртестстандарт", "Харківстандартметрологія" та інші) або, за погодженням "Сторін", за участю третьої, незалежної Сторони, що має необхідне обладнання та кваліфікацію.

7.3.2. Погоджуються з тім, що у разі проведення технічної перевірки товару за допомогою незалежної споживчої єкспертізи, сертифіковане дослідження можє відбуватися методом руйнування товару.

7.3.3 Прийшли до рішення, що результати незалежної споживчої єкспертізи є незаперечними - якщо товар визнається якісним, претензії «Покупця», пов'язані з якістю даного товару не підлягають задоволенню, а якщо товар визнається неякісним, претензії «Покупця" підлягають задоволенню.

7.3.4. Погоджуються з тім, що за вартість послуг незалежної споживчої єкспертізи та вартість товарно-транспортних витрати, пов'язаних з пересилкою цього товару, за умови, що товар визнається якісним, сплажує «Покупець», а якщо товар визнається неякісним - сплачує "Постачальник".

7.3.4. Термін прийняття «Постачальником» рішення про визнання претензії - не більше 3 (трьох) місяців з дня отримання «Постачальником» товару для проведення технічної перевірки і всього комплекту супровідних документів, а у разі проведення перевірки виробником Товару – не більше 3 (трьох) місяців з дня отримання виробником товару для проведення технічної перевірки і всього комплекту супровідних документів.

8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН

8.1. Акцепт оферти «Покупцем» є підтвердженням укладення «Договору» на умовах оферти.

8.2. «Договір» набуває чинності з моменту оформлення замовлення «Покупцем» і діє до моменту виконання «Постачальником» зобов'язань за цим Договором.

8.3. «Постачальник» має право вносити зміни в текст цього «Договору» на свій розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення «Покупця» Актуальна (діюча) редакція Договором завжди доступна за адресою https://agrosvit.ks.ua/cp84299-dogovor-oferty.html

9. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

9.1. «Постачальник» в межах своєї компетенції (так як сервіс Prom.ua, який використовується для розміщення «Інтернет-магазину» використовує власні методи реєстрації користувачів) гарантує збереження таємниці інформації, яку «Покупець» вказує при оформленні замовлення, та гарантує, що персональні дані «Покупця» не будуть використані в корисливих цілях або для поширення спаму.

9.2. "Покупець" підтверджує, що він згоден з включенням інформації про нього до бази персональних даних, яка належить "Постачальнику", з метою ведення діловодства, підготовки (відповідно до вимог законодавства) статистичної, аналітичної та іншої інформації з питань обліку контрагентів, а також внутрішніх документів підприємства з питань реалізації прав та обовязків у сфері взаємини продавця і покупця товарів або послуг, визначені Законом України «Про захист персональних даних», і має інформацію про осібу, якої його дані надаються.

9.3. «Покупець» повідомлений, що при оформленні замовлення за допомогою телефону, а так само при підтвердженні замовлення оформленого в «Інтернет-магазині», може проводитися запис телефонної розмови (фотографування фрагментів або всього листування електронної пошти / SMS / Viber / Telegram) з метою запобігання можливих помилок під час оформлення замовлення а так само з метою фактом фіксації самого здійснення замовлення.

9.4. Винятком з пунктом 9.1. цього "Договору" є порушення "Покупцем" пункту 4.2. цього "Договору" в області отримання товару, в результаті яких "Постачальник" зазнає фінансових втрат (втрата товару, оплата транспортної компанії за повернення товару або за зберігання товару та інші) - в цьому випадку "Постачальник" залишає за собою право надати необхідну інформацію про "Покупця" сервісу BlackBox і опублікувати дані про "Покупця" на своєму сайті за посиланням.

10. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. «Сторони» несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в порядку, передбаченому «Договором» та чинним законодавством України.

10.2. «Сторони» погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства.